bluebox
Image

Proces obrade ulaznih računa novim sustavom bitno je olakšan te je značajno skraćeno vrijeme obrade računa od ulaza do odobravanja za plaćanje. Proces je u potpunosti automatiziran, a najveće prednosti sustava su trajanje procesa odobrenja koji traje svega nekoliko minuta, bez obzira koliko odobravatelja odobrava jedan račun; evidencija prispjelih dugovanja stvara se odmah po primitku računa iz pošte i mogu se planirati sredstva i prije nego račun fizički stigne u računovodstvo; odobravateljima je omogućeno da račune odobre i s udaljenih lokacija, od kuće ili sa službenog puta;  automatski se stvara digitalna arhiva računa, s bar-kod poveznicom na papirnati dokument; funkcija nadzora u vidu eskalacijske sheme potiče odobravatelje da u zadanom roku šifriraju i odobre račune ili ih preusmjere drugim odobravateljima – nema više računa po ladicama; posebna pogodnost sustava vidljiva je u integraciji sustava u postojeće IT sustave – Active Directory, Upravljanje ljudskim resursima i ERP sustavom tvrtke.

Bluebox Invoice samo je dio paketa rješenja za upravljanje dokumentacijom, baziranih na aktivManager platformi. Naime, pod krovnim imenom – bluebox sadržana su i  pojedina rješenja:

  • bluebox High Volume Server – sustav za dugotrajnu pohranu, pregled i pretraživanje velike količine arhiviranih dokumenata i zapisa
  • bluebox Archive – sustav za automatizaciju obrade dokumentacije unutar tvrtke, kao što su ugovori, zaposlenici, imovina
  • bluebox Invoice – sustav za automatizaciju obrade ulaznih računa
  • bluebox Registry – rješenje za uredsko poslovanje tijela državne uprave
  • bluebox Transformer – sustav za masovnu izradu dokumenata temeljenih na predlošcima i zapisima u bazi podataka

Bluebox rješenje namijenjeno je malim i srednjim tvrtkama te tijelima državne uprave i lokalne samouprave.  Kupac definira koje su mu funkcionalnosti potrebne te sukladno tome kupuje pojedina paket rješenja.
 
« Prethodna   Sljedeća »