e.Upravni postupak

Omogućuje praćenje predmeta upravnih postupaka I. i II. stupnja prema Zakonu o općem upravnom postupku s visokim stupnjem kontrole procesa.

Sustav omogućuje kontrolu i koordinaciju poslovnih procesa te uvid u sva zaduženja i statuse dovršenosti radnih aktivnosti. Skraćeno trajanje postupaka zahvaljujući nizu automatiziranih aktivnosti, od distribucije zadataka sudionicima u procesu do olakšane izrade internih i izlaznih dokumenata te njihovog otpremanja vanjskim primateljima.

Neka od bitnih obilježija sustava su:

  • virtualni registratori stranaka koji sadrži njihovu sveukupnu dokumentaciju te sve osobne i administrativne podatke, neovisno o lokaciji podnošenja ili rješavanja zahtjeva
  • mogućnost paralelne obrade više zahtjeva iste stranke
  • automatsko zaduživanje sudionika u procesu rješavanja prema poslovnoj logici dinamički reguliranoj od strane rukovoditelja
  • repozitorij tiskanica s automatskim popunjavanjem sadržaja u cilju olakšane izrade dokumenata
  • automatizacija aktivnosti otpreme (generiranje koverti i povratnica sa svim potrebnim podacima te izrada knjige otpreme) 

Prednosti sustava

potpuna prilagođenost potrebama svakog pojedinog korisnika​

podržana višejezičnost i zapis tekstualnih podataka

jednostavna integracija s vanjskim sustavima

aplikacija prati sve radnje pojedinog korisnika (audit trail)

sustav podržava naknadno dodavanje proizvoljnog broja izvješća​

rad u aplikacijama kroz web preglednike

  • Jednostavnost rada
  • Razumljivost korisničkog sučelja
  • Samostalno definiranje teme korisničkog sučelja
  • Podržana single sign-on funkcionalnost
  • Jednostavna i brza pretraga dokumenata
  • Podržan radni slijed (workflow), poslovnih pravila i procedura
  • Kontinuirana edukacija korisnika za rad
cloud_2

Cloud

hybrid_1

Hybrid

onpremise_1

On premise