e.Sjednice

Proces digitalizacije unutar svake tvrtke predstavlja ključni aspekt jednostavijeg, bržeg i transparentnijeg poslovanja.

Uvođenjem paketnog rješenja e.Sjednice Korisnici imaju mogućnost digitalnog upravljanja sjednicama što uključuje digitalno otvaranje sjednica, pripremu materijala, kreiranje dnevnog reda s pripadajućim točkama, odobravanje, reviziju, glasanje te digitalni/biometrijski potpis određenih odluka i rješenja.

Uz visok stupanj sigurnosti podataka kao i dio integralne Governance platforme e.Sjednice pružaju osjećaj visoke razine unapređenja procesa te omogućuju:

  • odrađivanje cjelokupne sjednice “bez papira”
  • uz mogućnost kreiranja dokumentacije kroz sustav omoguće je upload dokumentacije u sustav
  • slanje obavijest sudionicima sjednice putem e-maila ili SMS porukom
  • odobravanje dokumentacije koja ulazi u dnevni red
  • ishođenje suglasnosti organizacijskih jedinica sukladno matrici odgovornosti
  • glasanje putem aplikacije
  • upravljanje ulogama i pravima pristupa dokumentaciji i točkama dnevnog reda
  • mogućnost definiranja predložaka putem kojih se kreiraju zapisnici, rješenja, odluke
  • mogućnost pretraživanja dokumenata po ključnoj riječi
  • visoki stupanj integracije s ostalim aktivManager paketnim rješenjima što tvrtci omogućuje implementaciju jedinstvenog i cjelovitog rješenja

Prednosti sustava

potpuna prilagođenost potrebama svakog pojedinog korisnika​

podržana višejezičnost i zapis tekstualnih podataka

jednostavna integracija s vanjskim sustavima

aplikacija prati sve radnje pojedinog korisnika (audit trail)

sustav podržava naknadno dodavanje proizvoljnog broja izvješća​

rad u aplikacijama kroz web preglednike

cloud_2

Cloud

hybrid_1

Hybrid

onpremise_1

On premise