e.Sjednice

Web rješenje za digitalno upravljanje sjednicama uključuje digitalizirano otvaranje sjednica, pripremu materijala, kreiranje dnevnog reda s pripadajućim točkama, odobravanje, reviziju, glasanje te digitalni/biometrijski potpis određenih odluka i rješenja.

Neka od bitnijih obilježja sustava su:

  • omogućava odrađivanje cjelokupne bilo koje vrste sjednice bez papira
  • uz mogućnost kreiranja dokumentacije kroz aplikaciju sustav omogućuje i upload dokumentacije u sustav
  • slanje obavijest sudionicima sjednice putem e-maila, SMS porukom
  • odobravanje dokumentacije i pripadajućeg materijala dnevnom redu, ishođenje suglasnosti organizacijskih jedinica sukladno matrici odgovornosti
  • glasanje putem aplikacije
  • upravljanje ulogama i pravima pristupa dokumentaciji i točkama dnevnog reda
  • mogućnost definiranja predložaka putem kojih se kreiraju zapisnici, rješenja, odluke
  • mogućnost pretraživanja dokumenata po ključnoj riječi

Prednosti sustava

potpuna prilagođenost potrebama svakog pojedinog korisnika​

podržana višejezičnost i zapis tekstualnih podataka

jednostavna integracija s vanjskim sustavima

aplikacija prati sve radnje pojedinog korisnika (audit trail)

sustav podržava naknadno dodavanje proizvoljnog broja izvješća​

rad u aplikacijama kroz web preglednike

  • Jednostavnost rada
  • Razumljivost korisničkog sučelja
  • Samostalno definiranje teme korisničkog sučelja
  • Podržana single sign-on funkcionalnost
  • Jednostavna i brza pretraga dokumenata
  • Podržan radni slijed (workflow), poslovnih pravila i procedura
  • Kontinuirana edukacija korisnika za rad
cloud_2

Cloud

hybrid_1

Hybrid

onpremise_1

On premise