aktivBoard
Proces digitalizacije unutar svake tvrtke predstavlja ključni aspekt jednostavijeg, bržeg i transparentnijeg poslovanja.
Uvođenjem paketnog rješenja aktivBoard korisnici imaju mogućnost digitalnog upravljanja sjednicama što uključuje digitalno otvaranje sjednica, pripremu materijala, kreiranje dnevnog reda s pripadajućim točkama, odobravanje, reviziju, glasanje te digitalni/biometrijski potpis određenih odluka i rješenja.
Uz visok stupanj sigurnosti podataka kao i dio integralne Digital governance platforme aktivBoard pružaju osjećaj visoke razine unapređenja procesa te omogućuju:
- odrađivanje cjelokupne sjednice “bez papira”
- uz mogućnost kreiranja dokumentacije kroz sustav omoguće je upload dokumentacije u sustav
- slanje obavijest sudionicima sjednice putem e-maila ili SMS porukom
- odobravanje dokumentacije koja ulazi u dnevni red
- ishođenje suglasnosti organizacijskih jedinica sukladno matrici odgovornosti
- glasanje putem aplikacije
- upravljanje ulogama i pravima pristupa dokumentaciji i točkama dnevnog reda
- mogućnost definiranja predložaka putem kojih se kreiraju zapisnici, rješenja, odluke
- mogućnost pretraživanja dokumenata po ključnoj riječi
- visoki stupanj integracije s ostalim aktivManager paketnim rješenjima što tvrtci omogućuje implementaciju jedinstvenog i cjelovitog rješenja
Prednosti platforme
potpuna prilagođenost potrebama svakog pojedinog korisnika
podržana višejezičnost i zapis tekstualnih podataka
jednostavna integracija s vanjskim sustavima
aplikacija prati sve radnje pojedinog korisnika (audit trail)
sustav podržava naknadno dodavanje proizvoljnog broja izvješća
rad u aplikacijama kroz web preglednike
- Jednostavnost rada
- Razumljivost korisničkog sučelja
- Samostalno definiranje teme korisničkog sučelja
- Podržana single sign-on funkcionalnost
- Jednostavna i brza pretraga dokumenata
- Podržan radni slijed (workflow), poslovnih pravila i procedura
- Kontinuirana edukacija korisnika za rad