aktivProcurement

Proces digitalizacije unutar svake tvrtke predstavlja ključni aspekt jednostavnijeg, bržeg i transparentnijeg poslovanja.

Uvođenjem programskog paketa aktivProcurement korisnici imaju mogućnost digitalnog provođenje postupaka nabave prema Zakonu o javnoj nabavi.

Uz visok stupanj sigurnosti podataka aktivProcurement predstavlja sustav digitalnog upravljanja dokumentima unutar kojih korisnik ima omogućeno kreiranje i uređivanje dokumenata, zaštićen i siguran pristup dokumentima, verzioniranje dokumenata, kontrolirani radni tijek procesa i ovlasti unutar sustava, arhiviranje, kolaboraciju, te još mnogo drugih funkcionalnosti.

e.Javna nabava kao dio integralne Digital governance platforme ujedno pruža osjećaj visoke razine unapređenja procesa te omogućava:

  • planiranje nabave
  • otvaranje zahtjeva za pokretanjem postupka
  • kontrolu i provedbu nadmetanja
  • upravljanje postupcima javne nabave i dokumentacijom nadmetanja
  • automatsko ugovaranje i izdavanje narudžbenica
  • izvještajni sustav za praćenje postupaka nabave
  • visoki stupanj integracije s ostalim aktivManager paketnim rješenjima što tvrtci omogućava implementaciju jedinstvenog i cjelovitog rješenja

Prednosti platforme

potpuna prilagođenost potrebama svakog pojedinog korisnika​

podržana višejezičnost i zapis tekstualnih podataka

jednostavna integracija s vanjskim sustavima

aplikacija prati sve radnje pojedinog korisnika (audit trail)

sustav podržava naknadno dodavanje proizvoljnog broja izvješća​

rad u aplikacijama kroz web preglednike

Cloud

Hybrid

Onpremise

Scroll to Top