e.Najava posjeta

Proces digitalizacije unutar svake tvrtke predstavlja ključni aspekt jednostavnijeg, bržeg i transparentnijeg poslovanja.

Uvođenjem programskog paketa e.Najava posjeta Korisnici imaju mogućnost digitalne evidencije najave posjetitelja te provođenje postupka odobravanja posjeta. Odobrene najave posjeta integrirane su sa sustavom kontrole pristupa.

e.Najava posjeta kao dio integralne Governance platforme ujedno pruža osjećaj visoke razine unapređenja procesa te omogućava:

  • automatizaciju kompleksnog procesa
  • digitalna pohrana relevantne dokumentacije
  • evidencija vremena dolaska i odlaska te kretanja kroz tvrtku i evidencija pratitelja
  • kreiranje izvještaja po djelatnicima, procesima, aktivnostima, posjetiteljima, zonama
  •  visoki stupanj integracije s ostalim aktivManager programskim rješenjima što tvrtci omogućava implementaciju jedinstvenog i cjelovitog rješenja

Prednosti sustava

potpuna prilagođenost potrebama svakog pojedinog korisnika​

podržana višejezičnost i zapis tekstualnih podataka

jednostavna integracija s vanjskim sustavima

aplikacija prati sve radnje pojedinog korisnika (audit trail)

sustav podržava naknadno dodavanje proizvoljnog broja izvješća​

rad u aplikacijama kroz web preglednike

cloud_2

Cloud

hybrid_1

Hybrid

onpremise_1

On premise